Tukisopimus

Pienyrittäjän TERÄVÄ IT-PALVELU™ 0€ / kk

Pienyrittäjille suunniteltu markkinoiden reiluin IT-palvelusopimus. Maksat vain palvelusta, jota todella käytät.

Kun nopeaa pika-apua ei ole saatavilla, pk-yrittäjä kuluttaa liikaa aikaansa lukuisten IT-ongelmien kanssa, kun samaan aikaan asiantuntija voisi ratkaista ongelmat kustannustehokkaammin ja laadukkaammin.

IT-ongelmat ovat usein suhteeliisen pieniä, mutta ongelmatilanteet vaativat usein ylimääräistä työtä, kuten:

  • Googlettamista
  • Soittelua
  • Pahimmillaan autoilua ympäri kaupunkia.

 

Esimerkiksi alla listatut asiat vaatitvat aina toistuvaa selvitystyöt.

  • Ovatko tietokoneidenne ohjelmistopäivitykset ajan tasalla?
  • Ovatko virus- ja tietoturvaohjelmistot ajantasalla?
  • Ovatko työntekijäsi laittaneet virustorjunnan pois päältä?

Jalo IT on tuotteistanut lukuisten haastatteluiden perusteella asiakkaiden toivomusten mukaisen IT palvelusopimuksen, johon pienyrittäjänkin kannattaa tarttua. Tämän sopimuksen tiedämme olevan markkinoiden reiluin.

Tilaa tästä!

Sinun tarvitsee vain täyttää yhteystiedot ja painaa lähetä!

Palvelumuotoilu

Haastattelimme vuonna 2021 kymmeniä pk-yrittäjiä, jotta palvelumme palvelisi asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla. Asiakkaat kertoivat mm. seuraavia asioita:

  • Haluamme kumppanin joka tuntee ympäristömme ja tietää nykytilanteemme.
  • Emme voi sitoutua pitkiin määräaikoihin tai etukäteismaksuihin.
  • Kasvoton asiakaspalvelu, jonottaminen tai palvelurobotti ei houkuttele. Haluamme palvelua ihmisiltä ihmisille.

 

Palvelumme suunniteltiin ja hinnoiteltiin asiakkaidemme toiveiden mukaiseksi.

 

Proaktiivinen ja asiakaskohtainen palvelu

Palvelumme teknisessä ytimessä on keskitetty laitehallinta. Asiakkaan laitteille asennetaan etätukeen tarkoitettu ohjelmisto, jonka avulla asiakkaaseen saadaan tarvittaessa etäyhteys. Ongelmat voidaan ratkaista näin tehokkaasti.

Etähallinta on yhdistetty Jalo It:n omaan tiedolla johtamisen järjestelmään. Järjestelmän avulla näemme mikäli ympäristössänne on jotakin vialla, sekä tunnemme ympäristönne nykytilanteen ilman tarvetta erilliselle kartoitukselle.

Lue lisää etähallinnasta ja siitä mitä järjestelmämme teidän koneista näkee täältä.

Perinteiset palvelusopimukset

IT-palvelusopimuksissa perinteisesti joudutaan yhteistyö aloittamaan nykytilanteen kartoituksella. IT-toimittaja tutustuu asiakkaan ympäristöön ja sen nykytilanteeseen. Kartoituksen on yleensä maksanut asiakas.

Kartoituksen jälkeen osana sopimusta maksetaan 50-100€/kk siitä että it-palvelut ovat käytettävissä. Sopimukseen on usein kuulunut 36kk määräaika, joka tarkoittaa että sopimuksen allekirjoittaminen maksaa asiakkaalle vähintään 1800 – 3600€.

Tuolla rahalla ei kuitenkaan vielä saa mitään, sillä tämän kuukausiveloituksen lisäksi, kaikki käytetyt palvelut tulee maksaa vielä erikseen.

Näiden kalliiden sopimusten hintaa on perusteltu sillä, että laitteiden hallintaan ja ympäristön valvontaan tarvitut ohjelmistot ovat myös jälleenmyyjille maksullisia.

Jalo IT:llä teemme asian toisin. Asennamme asiakkaan kanssa yhdessä laitteille etätukeen tarkoitetun ohjelmiston. Ohjelmistoon rakentamamme automaatio kertoo meille ympäristön nykytilanteen. Erillistä kartoitusta ei tarvita. Jalo IT vastaa lisenssikustannuksista.

Ratkaisumme on kertaluontoista kartoitusta merkittävästi tehokkaampi, sillä näemme reaaliaikaisen tilanteen ympäristöstä jatkuvasti.

 

Mikäli haluat, voimme missä tahansa vaiheessa muuttaa sopimuksen hinnoittelun kiinteästi hinnoitelluksi. Tällöin kulut ovat helppo ennakoida ja budjetoida.

Paketti sisältää:


Kysy myös kiinteästi hinnoiteltua rajoittamatonta tukisopimustamme.