IT tuki

Tavoitteemme on että yrityksesi it-ongelmat eivät syö työntekijöiden aikaa tuottavammasta tekemisestä. It-tukipalvelumme on suunniteltu pk-yrityksen liiketoiminnan ehtojen mukaisesti.

It-tuki yritykselle kiinteällä hinnalla

Kun ympäristön perusasiat on hoidettu kuntoon, voimme sopia it-tukipalvelun tuottamisesta myös kiinteän hinnan.

  • Helppo budjetoida
  • Oikea ratkaisu, mikäli palvelulla on jatkuva tarve
  • Asiakasta ei sidota määräaikaan

JaloIT:n Terävä Premium tekee mainittujen perusasioiden hoitamisesta yksinkertaista, vaivatonta ja kustannustehokasta.

Olemme yhdistäneet osaamisemme pk-yritysten it-ympäristöjen hoitamisesta ja kehittämisestä sekä Microsoftin teknologioista. Lopputuloksena syntyi markkinoiden vaivattomin tapa pitää pk-yrityksen it-asiat ja tietoturva ajan tasalla. Terävä Premium asiakkaillemme kiinteähintainen it-tuki alkaen 19€/hlö/kk.

Lue lisää

It-ympäristön perusasiat

Pk-yritysten ja pienten järjestöjen it-tarpeet ovat usein melko samankaltaisia. Asioiden pitää toimia sujuvasti, laitteiden ja verkkojen pysyä turvassa ja tiedostojen tallessa.

Tämän tiedon valossa rakensimme vakioidun ja turvallisen It-kokonaisratkaisun, joka täyttää mm. Liikenne-ja viestintävirasto Traficomin Kyberturvallisuuskeskuksen suositukset.

Näin varmistat, että yrityksenne it-ympäristö vastaa tiukempienkin tarjouskilpailutusten tietoturvavaatimuksia.

Tämän ympäristön toimintavarmuus on huippuluokkaa, siksi kiinteähintainen it-tukisopimus onkin kaikista edullisin juuri Terävä Premium -asiakkaillemme.

It-tuki yritykselle käytön mukaan

Saat kokonaisen it-asiantuntijatiimin yrityksesi käyttöön. Maksat it-tuen tai asiantuntijapalveluiden käytöstä ainoastaan kun todella tarvitset niitä.

  • Pay as you go: Ei kiinteää perushintaa tai ylimääräisiä kustannuksia
  • It-tuessa käytetty etä-ohjelmisto ja huolenpito kuuluu sopimukseen
  • Koko henkilöstönne saa osallistua vuosittaisiin tietoturva- ja tietosuoja koulutuksiimme veloituksetta
  • Sopimukseen liitetään lisäpalvelut, kuten käytettyjen ohjelmistojen lisenssit
Lue lisää

Palvelumme saatavilla ympäri Suomen

Nykyisin suurin osa it-ongelmatilanteista pystytään ratkaisemaan etänä, joskus kuitenkin syntyy tilanteita, joissa asiantuntijan täytyy tulla paikan päälle. Kattavan DataGroup-kumppaniverkostomme kautta Jalo IT pystyy palvelemaan asiakkaitaan ympäri Suomen.

Laitteet, ohjelmistot ja it-tuki kiinteällä hinnalla

It-tukisopimus voi sisältää pelkän it-tuen lisäksi myös läppärit, it-laitteiden tietoturvan sekä käytetyt perusohjelmistot. Me huolehdimme tekniikasta ja sinä keskityt oman työsi tekemiseen!

  • Päivittäistä tekemistä helpottavat ratkaisut
  • Tukee asiakkaan liiketoimintaa
  • Asiantuntijamme huolehtivat ylläpidosta ja auttaa ongelmatilanteissa
  • Ratkaisu mukautetaan yrityksenne tarpeisiin

Tarjoamme ratkaisun Data Group -ketjun formaatin ja sopimusten mukaisesti. Hinta alkaen 79€/hlö/kk.

Lue lisää

Laitteen elinkaari

Laitteen elinkaarella tarkoitetaan koko laitteen matkaa tehtaalta käyttöön, käytön ajan tukemista ja lopulta myös kierrättämistä. Palvelumme avulla asiakkaan täytyy osallistua ainoastaan suunnittelemaan käytettävä laitteisto. Me hoidamme loput!

  • Käytettävän laitteiston suunnittelu (asiakas mukana)
  • Laitteiston logistiikka ja esiasennukset
  • Laitteen käyttöönotto
  • Käytön tukeminen elinkaaren ajan
  • Ylläpito, päivitykset ja valvonta
  • Käytöstä poisto ja kierrättäminen

Tyypilliset it-tuki sopimusmallit

Tyypilliset it-tukisopimukset voidaan jakaa kahteen pääkategoriaan:

  1. Määräaikaiset sopimukset
  2. Toistaiseksi voimassa olevat sopimukset

Määräaikaiset sopimukset soveltuvat hyvin esimerkiksi suuremmille yrityksille, jotka ovat vakioineet toimintatapansa, seuraavat itse sopimuksen velvoitteiden täyttymistä ja haluavat sitoa palveluntarjoajan sovittuun toiminta-tapaan.

Toistaiseksi voimassa oleva sopimus mahdollistaa sinulle palvelun lopettamisen, tai palveluntarjoajan vaihtamisen milloin vain sinusta siltä tuntuu. Tämä malli asettaa palveluntarjoajan asiakkaalle varsin edulliseen asemaan: Palveluntarjoajan täytyy lunastaa lupauksensa kuukausi ja vuosi toisensa jälkeen. Malli myös luo positiivisen paineen palvelun laadun ja asiakastyytyväisyyden jatkuvalle kehittämiselle.

Toistaiseksi voimassa olevat it-tuki -sopimukset ovat alalla edelleen harvinaisia, vaikka mielestämme erityisesti pk-yrityksille tämä sopimusmalli on ylivertainen.

It-ulkoistukset

Emme mielellämme käytä it-ulkoistus tai it-kokonaisulkoistus termejä palveluistamme, sillä joskus nämä termit saattavat johtaa asiakasta harhaan. Otamme mielellämme tekniset asiat, kehitystyön ja sujuvan it-asioinnin hoitaaksemme, kuitenkin liiketoiminnalliset päätökset ovat edelleen asiakkaamme syytä tehdä itse. Koska kokonaisvastuuta meille (tai kenellekkään muulle) ei pysty lopullisesti ja kokonaan ulkoistamaan, pyrimme olemaan asiakkaillemme markkinoiden sopivin kumppani it-asioissa.

Analogia on sama kuin kirjanpitopalveluita tarjoavalla tilitoimistolla: Tilipalvelut voidaan toki ulkoistaa sopivalle tilitoimistolle hoidettavaksi, kuitenkaan yrityksen laillista vastuuta esimerkiksi kirjanpidosta ulkoistus ei poista.

Täytä alla oleva lomake, rakennetaan yhdessä teille sopiva kokonaisuus it-tukeen tai lue lisää tästä.

Kiinnostuitko?

Lähetä meille viesti, otamme sinuun yhteyttä viimeistään seuraavana päivänä.

Yhteydenotto

Yhteydenotto

ehdot

Ehdot

Kunnioitamme tietojesi luottamuksellisuutta. Lomakkeen tietojen lähetys on suojattu ja annettuihin tietoihin on pääsy vain Jalo IT:n valtuuttamilla henkilöillä. Tietoja käsitteleviä henkilöitä sitoo salassapito- ja vaitiolovelvollisuus.

Tarkemman kuvauksen tietojen käsittelystä löydät sivumme äärimmäisestä alalaidasta (Tietosuojaseloste).