IT-tukipalvelu ilman kiinteää kuukausihintaa ja avausmaksua

IT-tukipalvelu ilman kiinteää kuukausihintaa ja avausmaksua

It-tukipalvelut ilman kiinteää kuukausihintaa ja avausmaksua. Olemme keskustelleet useiden Pk-yritysten kanssa heidän it-tarpeistaan ja nykyisistä it-palveluista. It-palveluiden ostaminen oli haastattelemillemme yrittäjille melko tuntematonta, samoin käsitykset olivat pitkälti vanhentuneita. Lähdimme tuotteistamaan palveluitamme potentiaalisten asiakkaidemme toiveiden mukaisesti.

Nostetaan siis meidän modernien It-palveluiden kolme tärkeintä asiaa heti tähän alkuun:

  1. Jalo It:n IT-tukipalvelut pk-yrityksille voidaan ostaa jopa kokonaan ilman kiinteää kuukausihintaa.
  2. Jalo It:n IT-tukipalvelut otetaan käyttöön ilman avausmaksua.
  3. Jalo It:n IT-tukipalvelusopimukseen ei sitouduta määräajaksi ja palvelumme on toistaiseksi voimassa: Lunastamme asiakkaidemme luottamuksen laadukkailla palveluilla, jokainen kuukausi.

IT-Tukipalvelu ilman kiinteää kuukausihintaa tarkoittaa että meille maksetaan tukipalveluista käytön mukaisesti. Jos tukipalveluitamme ei tarvitse käyttää, kustannuksia ei siis synny.

IT-tukipalvelut ”ihan kiva olla olemassa” -osastoa.

Erityisesti tuoreiden yrittäjien näkökulmasta it-tukipalveluita tai it-palveluita yleisesti ei tarvita mihinkään, ne ovat osastoa ”ihan kivat olla olemassa”, mutta ei välttämättömät. Myöskään it-palveluiden tai -laitteiden yrityskäytöllä ja kotikäytöllä ei koettu olevan kovinkaan merkittävää eroa. Vastuut tietoturvasta ja tietosuojasta tunnetaan, mutta niihin on aika vaikea vastata mitenkään. Kirjoitimme toisen kirjoituksen yritysläppäreiden ja kotiläppäreiden eroista.

Erilaisia it-ongelmatilanteita oli myös haastattelemillemme yrittäjille kuitenkin tullut vastaan. Läppärin laturin johto oli murtunut, ja uuden laturin tilaamiseksi netistä piti tietysti selvittää merkki, malli, volttimäärä ja laturin liittimen malli. Myös kodinkonemyymälässä sopivan työläppärin ostaminen vaatii tekniikan tuntemista. Hanakka myyjä myy helposti erilaisia teknisiä kyvykkyyksiä ja ohjelmistoja. Toisessa ongelmatilanne esimerkissä Teams -kokouskutsun lähettämisen nappula oli kadonnut Outlookista. Tämän korjaaminen tarkoitti että kone kuljetettiin huoltoon ja se oli siellä kokonaisen vuorokauden. Sieltä se tietenkin piti myös käydä noutamassa.

IT-tukipalveluiden ja asiantuntijapalvelut

Paljolta olisi säästytty asiantuntevan it-tukipalvelun avulla. Linjan toisessa päässä it-asiantuntija tuntee käytetyn laitteiston ja käytetyt ohjelmistot. Asiantuntija voi näin suoraan tarjota sopivaa laitetta, joka vastaa juuri sinun käyttöäsi, tai sopivaa laturia, tai korjaustoimenpidettä (poista Teams ja asenna se uudestaan) oitis ongelmatilanteen ratkaisemiseksi. Toisin kuin arvelisi, myös kustannustaso asiantuntijapalveluiden käyttämisessä on usein varsin maltillinen. Laitehankinnoissa pientenkin toimittajien hinnat ovat usein täysin kilpailukykyisiä suomen suurimpien verkkokauppojen kanssa.

Jalo IT:n törkeä lupaus IT-tukipalveluiden tuottamisessa

Osana IT-Tukipalvelu ilman kiinteää kuukausihintaa saat käyttöösi rakentamamme Terävä -automaation, joka kykenee valvomaan teidän päätelaitteiden tietoturvaa, salausta, laitteiston fyysistä kuntoa, sekä tarvittaessa jopa tunnettuja tietoturvauhkia käyttämissänne ohjelmistoissa. Jalo IT tarjoaa valvontapalvelun sopimusasiakkaillensa täysin veloituksetta.

Lue lisää sopimuksistamme tästä tai ota suoraan yhteyttä alakulman chatin kautta.

Pistetään teidänkin it-tukipalvelut modernille mallille.

-Ville Soikkola, 044 372 7772, Toimitusjohtaja

Lähetä meille viestiä!

tai sähköpostise osoitteeseen tuki@jaloit.fi