Reiluakin reilumpi IT-asiantuntijapalvelu


IT-ostajan päänvaivat

Ennen kuin kerromme, mikä mielestämme on reiluakin reilumpi IT-asiantuntijapalvelu, käydään läpi mitä IT-ostaja joutuu työssään usein kokemaan.

 

 

Ei totta totisesti ole helppoa olla IT-palveluiden ostajan housuissa, kun keskimäärin noin kolme kahdesta IT-projektista ei vastaa ostajan ennakko-odotuksia.  IT-toimituksiin liittyvien palveluntarjoajien toimeksiantosopimuksien ehdot taas monesti tuntuvat lähinnä asiakkaan kyykyttämiseltä. Ähh.

Ei hyvää päivää! Jos lopputuloksesta ei ole varmuutta, miten IT-päättäjä ikinä uskaltaa käyttää IT-asiantuntijapalvelun, konsultoinnin tai projektien ostamiseen yrityksen rahaa saati omaa arvokasta aikaansa?

 

IT-palveluiden ostamisen jälkeen

Jos ja kun IT-ostajan päätös toteutuksesta sitten lopulta syntyy parin buranan jälkeen ja itse toteutusvaihe alkaa, niin moni IT-toimittaja hoitaa vain sen, mitä on sovittu eikä anna ostajalle lisäarvoa tuomalla näkemystä isosta kuvasta.

Toteutuksen jälkeen taas joutuu joskus riitelemään toimittajan kanssa siitä, mitä itse asiassa oli luvattu ja mitä palveluntarjoaja toimitti. Puuh.

Riitely IT-toimittajan kanssa

Reiluakin reilumpi IT-asiantuntijapalvelu

Jalo IT tekee asiat eri tavalla kuin muut. Uskomme, että ostamisen tulisi olla helppoa ja IT-ostajan tulisi uskaltaa tehdä ostopäätös riskittä. Tämä on reilua ostajaa kohtaan.

Siksipä IT-asiantuntijapalvelumme pitää aina sisällään ylityytyväisyystakuun. Jos tekemämme projektin lopputulos ei vastaa odotuksiasi tai et, mistä tahansa syystä, ole tyytyväinen IT-asiantuntijapalveluumme, niin palautamme aina rahasi ja hyvitämme myös omasta ajankäytöstäsi johtuen vielä tähän päälle 10% koko projektin hinnasta. Eri reilua, vai mitä?

Reiluakin reilumpi IT-asiantuntijapalvelu